10 x ASIAA JOISTA OLEN ILOINEN TÄLLÄ HETKELLÄ

-
Tällä hetkellä olen iloinen siitä että...

1) Game of Thrones jatkuu muutaman päivän kuluttua!

2) Keitin juuri hyvää vaniljakahvia.

3) Jääkaapista löytyy pensasmustikoita ja pakastimesta jäätelöä.

4) Aurinko paistaa ja ulkona on lämmin sää.

5) Olen löytänyt uuden mielenkiintoisen kirjan ja kotini lähellä on nätti puisto jossa on kiva lukea. 


Kuva: Oona Linna
MUAH: Hanna Kallio

6) Sain vihdoin lenkkarit pestyä.

7) Löysin eilen alennusmyynneistä värikkään mekon.

8) Olen tutustunut viime kuukausina tosi mukaviin tyyppeihin, joiden kanssa on kiva viettää aikaa. Vanhoja ystäviä tietenkään unohtamatta. <3

9) Hankin HSL kaupunkipyörien kausilipun. Nyt pääsen nauttimaan Helsingin kesästä myös pyörän selästä käsin.

10) Olemme löytäneet Johnnyn kanssa uuden kivan sarjan nimeltään Shameless.

Mikä tekee sinut iloiseksi tänään?

x: Nessa

4 kommenttia

  1. Ihana postaus, ja olet aivan järkyttävän kaunis tuossa kuvassa! <3 Minä olen tänään iloinen siitä, miten hyvällä tuulella olen - nukuin pitkään, heräsin virkeänä ja nyt olen täynnä tarmoa (joten voin ryhtyä siivoamaan kaaoksen valtaan päässyttä asuntoa...) :D

    viikarivartti.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana kuulla että sulla on ollut hyvä päivä ja että olet saanut nukuttua. Toivottavasti olet ehtinyt nauttia myös auringosta! <3

      Poista
  2. Moikka! Miten sun pääsykokeissa kävi, hait mun mielestä psykalle? Kiinnostuin sen takia keväällä blogistasi ja jäin miettimään "kohtaloasi" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiva että kysyt! En valitettavasti päässyt kouluun vielä tänä vuonna. Tulos harmittaa, mutta kirjoitan nyt syksyllä kandin tämänhetkisestä tiedekunnastani ja haen ensi keväänä uudestaan. On hyvä että kysyit asiasta, sillä olen miettinyt että pääsykoetulos olisi hyvä mainita jossain postauksessa nyt, kun olen kertonut asiasta avoimesti keväällä. En vain vielä ole saanut kirjoitettua sellaista tekstiä, jossa pystyisin ottamaan asian luonnollisella tavalla esiin. :)

      Poista

Otan ilolla vastaan kommentteja kaikilta! :)